ҳ̸Ҳ̸ҳ میرسعید معروفــ و محمدموسویــҳ̸Ҳ̸ҳ
اقا اصن سید عشقه

برو پاااااااااایین تر بهت بدم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تووووووووووووووووووو با خودت چی فک کردی؟فکر کردی من شماره عشقمو میدممممممممم مزاحمش بشی ایششش برو مزاحم نشوووووو خخخخخخ :)


نظرات شما عزیزان:

ترمتی
ساعت15:59---2 مرداد 1394
عبدالرضا علیزاده هم بغل دست معروفه!!!!
پاسخ:خخخ اره ایووول :)


shadi
ساعت21:49---30 تير 1393
سلام وبت خیلی قشنگه به منم یه سر بزن خوشحال میشم نظر هم بدی
باب
پاسخ:باشه گلم حتما.....


♫NADIA♫
ساعت13:54---23 تير 1393
نه باور کن فقط سید و یه جن تا دیگه رو میشناسم که اسمشونم نمیدونم


پاسخ:واي مامانم اينا اسمشونو نميدوني ؟؟؟؟


♫NADIA♫
ساعت16:23---17 تير 1393
من که فقط سید و پیدا کردم
قیافشو

پاسخ:خيلي هم سيد توشون نايسه
پاسخ:نادیا جوووووون تو اصن بچه ها رو میشنوسی که بخوای پیداشون کنی....والا


Ronak
ساعت13:00---17 تير 1393
من فقط سیدو تشخیص دام
خخخ اونم با چه قیافه ای
پاسخ:هه هه هندونه خيليم سيد توشون نايسه بدسليقه


Nika
ساعت15:54---15 تير 1393
نه من سیدو پیدا کردمم.....
پاسخ:به تلاشت ادامه بده تو میتونی:)


Nika
ساعت15:45---15 تير 1393
والا من فقط معروفو پیدا کردممم...
پاسخ:wow


میترا
ساعت20:58---14 تير 1393
اخخخخخخخخخخخخ فداش بشم
سیدحرف نداره فقط سیدوعقش است
پاسخ:هعی با که بهش نمیرسیم خواهر خوش به حال زنش:(


dina
ساعت15:55---14 تير 1393
عکسای قشنگی بود
پاسخ:9کرتم قابل نداشت:)


zahra
ساعت13:35---14 تير 1393
ابجي وبت حرف نداره....
فقطططططططططططططططططططططططططط طططططططططط سيد
پاسخ:مر30


niloofar
ساعت21:48---11 تير 1393
سلام درسا جوووون وبت عااااااالی بود من مث تو طرفدار پروپاقرص والیبالم . به منم سر بزن موفق باشی گلی
پاسخ:اوکی


ELHAM
ساعت12:56---11 تير 1393
همین الان هم هر لحظه ممکنه تموم بشه..قبلا نامحدود میگرفتم راحت بودم الان 4 گیگه...
پاسخ:اوکی بابا نفله:)
پاسخ:ولی از دست دادی ویدیو به اون قشنگی رو:(
پاسخ:عکسای بچگی شونو دیدی من مردم از خنده خخخخخخخخخ سید و معروف و غلامی رو پیدا کردم تو چی؟


ELHAM
ساعت12:52---11 تير 1393
ایششششششششش..حالا که اینجوریه....فداش فداش فداش
پاسخ:عه الی من رو شوهرم غیرتیمااااا
پاسخ:الی دیدی؟ ویدیو سید و روش کیلیک کن دیه بیا پایین تر


ELHAM
ساعت12:49---11 تير 1393
خیلی عالیییییییییییه..فدای سید..اوووف
پاسخ:میدونم عالیه....چییییی تو غلط میخوری فدای شوهرم بشی
پاسخ:الهام رو اون نوشته ها کیلیک کن اولیه


fatemeh
ساعت12:48---11 تير 1393
عالی بووووووود
پاسخ:مر30 اجوووو


پگاه
ساعت3:52---11 تير 1393
eyvalllll khob bod veblaget dorsa jan khosheman omad
پاسخ:مر30 عزیزم


parastoo
ساعت3:47---11 تير 1393
slm azizam webloget khobe ahangesham ke aliyee be manam sar bezan khoshhal misham
پاسخ:حتمن الان میا:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Continue | | چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, | 2:15 | والی لاو

About

♥♥ ❂ ❂ من❂❂ ♥♥ مغرور:هه هه √ جنبه:تقريبافوله √ رفيق:فدا همشون ❥ خصوصی:نوچ نوچ ✘ حرف گوش کن:اصلا✘ عشق و عاشقی:block ✘ لجبازی:اووووف چجورم ヅ مردم آزار:کی؟من؟الکی ميگههه ʘ͜͡ʘ کل کل:پايم تا ازپا در بيارررررمت ʘ͜͡ʘ ورزش:فقــــــط والیبـــــــــــال والیبالیست:اول موسوی دوم معروف بيخيال:باهاش باشی همه چی حله ʘ͜͡ʘ حاضرجواب:نيستم(يه دروغ گنددده) ヅ اصل:همين که ميدونی اسمم هم زياده ヅ شيطون:من به اين مظلومی آخه.(خخخخخ والا) ● • ヅ دوست:وقتی دوستمی فقط دوستمی فراترنميره✘ ساده:هه نيستم پس حواستوجمع کن✘ غم وغصه:بياد مزاحمم شه جوری ميزنمش که صدا هاپو بده.✘ تنفر:هيچکی ارزش اينو نداره که ازش متنفرباشم واعصابه خودمو بهم بريزم.✘ عکس پروفايل:خودتو بکش تا دلم نخواد عوضش نميکنم.ッ انتقاد:بگوتابيشتر انجامش بدم.✓ッ من همينم که هستم ميخوای بخواه نميخوای هری. √ من:شايد کامل نباشم ولی کاملا خودمم. √ ﺍِﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﯾﻰ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﻮﻥ ﺻــــــــــﺪ ﺩﺭ ﺻــــــــــــﺪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﺪﺍﺭﻥ ...!!
Archive
Links
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
والیبالی ها
عاشقولانه(رها جوووونم)
♠کسب درآمد واقعی♠
☜تجارت✌الکترونیک☞
استقلال
سید و خبر صعود
اینستاگرام میلاد عبادی پور
اینستاگرام ارمین تشکری
اینستاگرام کواچ
اینستاگرام عادل غلامی
اینستاگرام شهرام محمودی
اینستاگرام مهدی مهدوی
اینستاگرام ارش کشاورزی
اینستاگرام فرهاد ظریف
اینستاگرام سعید معروف
اینستاگرام مجتبی میرزاجان پور
اینستاگرام سیدمحمدموسوی
اینستاگرام شهرام محمودی
--------------
میس نانا
قالب دختران پری
•*`*• ღ๑چیز فروشیه من•*`*• ღ๑
ویستکی میخوری؟
فــــ❤ـــــرزاد صـــــدا
قالـــــــب
✿قالب✿
✿نارنج چت✿
♥❤ happy girls❤❤
✿دخترانه و پسرانه====خنده و شادی هامون در کنار هم
✿فاز سنكين✿
♦نیلــے تــرین آسمــان♦
✿والیبال افتخار همه✿
㋡مطالب طنز و خنده دار㋡
کد های بارشی
مهندس فناوری
♥قـــــــلـــــب بـــارونـــــــــی♥(باران جونم
مدافعی از دیار عشق
AMIR TATALOO
امير تتلووو
دنیـــــــــای متفــــــــاوت
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
٠•●♥ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ با حــالاش بفــرما تو ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
داداشی نت
فروشگاه بزرگ ایران
هه...مگه داریم؟؟؟
ҳ̸Ҳ̸ҳ Irαɴιαɴ Dυғғ ҳ̸Ҳ̸ҳ
عشق فقط واليبال
امیر غفور
ღ♥㋡ والیــبـــالـــی ها ㋡♥ღ
فیلم والیبال(فروش فیلم والیبال)
هواداران تیم ملی والیبال
عشق والیبال
دوستداران سعیدمعروف و آرش کشاورزی
والیبال حرفه ای
هواداران سعید معروف
عشق شهرام محمودی
IRAN VOLLEYBALL
غزاله خانوم طراح
اینستاگرام سیدمحمدموسوی
منو و عشقم(نادیـــــا جونـــم)
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...(پریسا جون)
دانلود همه چیز که دخترا وپسرا دوس دارن(مهدی)
HIS!!!!!!!
Amtlove(علی محمد)
nfs nfs(مریم جون)
دلنوشته هام برای عشقم...
دختـــــروونه✿
کانتر
وب دوم خودم
شب پر ستاره**
ϟترَشُـפـآتــِــ ذِهלּِ مَـלּِ بـ ғᴜᴄK رَفـتـــِہϟ
اميرتتلو
پگاه ♥♥♥♥♥سعید
♥♥ هے رفیق باتــــــــــــــــــــــوام ♥♥
مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
ماه لاو
سرگرمی و طنــــــــز
╔══ ೋღ طعمِ گسِ عشق ღೋ ══╗
♠دختر لوتی
الونک
hellish girl
**توپ و تور** هواداران سعید معروف
ســــکوت من
سرگرمی
تن.....هایی
دختـــــــــــــــــر دیـــــــــوونه
اينجا همه چي در همه
چی میخوای؟؟؟؟؟
snowgirls
روزگار مــــن و تـــــــو
نایس
تابستون وب
قرار نبود
دست های خیس...!
اخرخنده
دخملووووووووونه
دوستانه
٤تار
غـــــريــــبه خـــــوشــــ اومــدی
مترسك
ديوونه هاي مجازي
Boy & Girl
عشق&مترسك
طرف داران واليبال
فقط پسرابیان تو!!!!
عاشقانه-پسر خوب
یه پسر سر به هوا ...!!!
پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
♥♥ارتش زدبــــــــــــــــــازی♥♥
دختر پسرای ایرونی
پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال
عــــــــــــــــشقی
هر چی میخوای
عشق یعنی تنهایی
❤♥ زنـدگے بـه شـرط عشـ♥ــق ♥❤
black rose
lovediaries
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فقط عاشقانه و آدرس lovebos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Design
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 54042
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 789
تعداد آنلاین : 1


سفارش کد بارشی

پخش آنلاين موزيك

دریافت کد موزيك